Dopravní podmínky

Po celém území Slovenské a České republiky poskytujeme doručení zboží prostřednictvím Slovenské pošty, kurýra GLS nebo zaslání zásilky na výdejní místa prostřednictvím společnosti Packeta.

Běžná doba expedice je do 3 pracovních dnů od potvrzení objednávky (v případě dobírky) nebo do 3 dnů od připsání platby v hodnotě nákupu na náš účet.

 

DOPRAVA KURÝREM

Kurýr rozváží zboží v pracovních dnech od 8 do 18 hodin. Přesnou hodinu doručení kurýr garantovat nemůže. V den dodání Vás kurýr kontaktuje.

Zboží je prodávajícím dodáváno před první vchodové dveře budovy, jejíž adresa byla dohodnuta jako místo dodání.

Uvedené ceny platí pouze při objednávce přes e-shop.

 

DOPRAVA POŠTOU

Pošta roznáší zboží v pracovních dnech, pokud Vás pošťák nezastihne na adrese, nechá Vám v schránce doručovací lístek a Vaše zásilka bude uložena po dobu 7 dní na pobočce pošty. Zboží jste povinen vyzvednout do uplynutí této lhůty.

 

 

 CENÍK DOPRAVY 

Ceny dopravy pro
Slovenskou republikou

Cena dopravy se určuje na základě hodnoty nákupu

Druh dopravy

     ZPOPLATNĚNÁ

ZDARMA

Kurýr Packeta

 5,60,-€

nad 80,-€

Slovenská pošta

 3,70,-€

nad 50,-€

Packeta (Zásilkovna)

 3,70,-€

nad 50,-€

 

Ceny dopravy pro
Českou republiku

Cena dopravy se určuje na základě hodnoty nákupu

Druh dopravy

     ZPOPLATNĚNÁ

ZDARMA

Kurýr Packeta

6.80,-€

nad 150,-€

Slovenská/Česká pošta

6.00,-€

nad 80,-€

Packeta (Zásilkovna)

4.70,-€

nad 80,-€

 

UVEDENÉ CENY PLATÍ POUZE PŘI OBJEDNÁVCE PŘES E-SHOP.

 

 

 NA CO DÁVAT POZOR PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY OD KURÝRA A CO DĚLAT, KDYŽ JE ZÁSILKA POŠKOZENÁ?

Zákazník je vždy povinen vizuálně zkontrolovat zásilku před podepsáním předávacího protokolu (přepravního listu). Pozdější reklamace náš smluvní přepravce neuznává. V případě, že po vizuální kontrole nezjistíte poškození obalu, podepište předávací protokol. Tímto svým podpisem potvrzujete převzetí kompletní zásilky v nepoškozeném stavu. Po podepsání předávacího protokolu máte možnost zkontrolovat obsah zásilky za přítomnosti kurýra.

Pokud zjistíte poškození obalu, určitě tento stav zapište do předávacího protokolu. Po podepsání předávacího protokolu máte možnost zkontrolovat obsah zásilky za přítomnosti kurýra. Pokud je zásilka poškozená, tento stav zapište do předávacího protokolu a odmítněte zásilku převzít.

Následně budete kontaktováni pracovníky našeho oddělení zákaznické podpory.

V případě, že zjistíte poškození obsahu zásilky až po jejím převzetí a odchodu kurýra, je nutné do 24 hodin reklamovat zboží e-mailem na adrese info@issi.sk nebo poštou na adresu The Beast s.r.o., Priemyselná 2, 949 01 Nitra